Subject: Juriidiliste isikute "isiku kinnistud" masspäring
From: "Meelis Meigo" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 17:24:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere taas,

Foreko OÜ, soovime uuendada juriidiliste isikute kinnistute andmebaasi. 
Tellime samas formaadis isikute väljavõtte nagu eelmiselgi aastal.

Soovime saada selliseid andmeid: ettevõtte nimi, ettevõtte reg.kood, 
kinnistute pindala kokku, maatulundusmaa kokku. Tabeli näide;

Ning kuna Eesti Vabariik nimel on palju kinnistid, siis meil ei õnnestunud 
neid katastreid läbi liidese alla laadida, saatsite toona EV nimel olevate 
katastrite nimekirja csv`na. Palun Eesti Vabariik kinnistutest saata seekord 
sama csv fail.

Ps, võite kohe ka arve koostada.

Küsimuste korral suhtleme.

Meelis Meigo
Projektijuht

M +372 53 431 486

Mõisa 4, Tallinn 13522, Estonia

Foreko OÜ